
Voor iedereen die dit jaar een
échte glimlach op z’n kerstkaart wil
Een klassieke kerstkaart waar niemand echt blij van wordt?
Kinderen of partners die geen zin hebben om ‘op de foto' te gaan?
Tieners die het 'awkward' vinden om op een kerstkaart te staan (met jou, als ouder)?
Een fotograaf die zegt ‘lach eens!’ (en niemand weet hoe)?
Gaan we dus niet doen! Dit jaar doen we het anders.
We spelen, lachen, knuffelen, maken plezier.
Met je gezin. Met je kind. Met je tiener (ja, zelfs die). En ook je furry friend is welkom.
Ik nodig je dit jaar graag uit in een charmante en sfeervolle orangerie in Itegem,
die ik omtover in een gezellige kerstsfeer.
We creëren niet zomaar foto's – we maken herinneringen waar je wél iets bij voelt. Een kerstshoot waar je niet ongemakkelijk maar blij van wordt.
En het resultaat?
Een kerstkaart die je niet verstuurt omdat het moet,
maar omdat je er trots op bent.
kkerstshoot
. Een natuurlijke kerstsetting in een prachtige omgeving
. Persoonlijke aanpak
. Op maat van jou en je gezin
. Ongedwongen en spontane sfeer
. Sessie van ongeveer 25 minuten
. 6 zorgvuldig bewerkte beelden (digitaal)
. Max. 5 personen*
. Online galerij met jullie beelden, makkelijk deelbaar met familie en vrienden
. Kledingtips en -inspiratie
. Mogelijkheid tot aankoop van extra beelden
. Charmant harmonicaboekje 8x8 cm OF 5 kwalitatieve Fine Art Prints
. Chocolaatjes én een verrassing voor de kleintjes
*Voor elke persoon komt er €10 bij
KERSTMINI KESSELSE HEIDE
€ 165 (incl. btw)
Zo 19 oktober 2025 (locatie: Kessel/Nijlen)
. Een prachtige kerstsetting in een charmante serre
. Persoonlijke aanpak
. Op maat van jou en je gezin
. Ongedwongen en spontane sfeer
. Sessie van ongeveer 20 minuten
. 5 zorgvuldig bewerkte beelden (digitaal)
. Max. 5 personen*
. Online galerij met jullie beelden, makkelijk deelbaar met familie en vrienden
. Kledingtips en -inspiratie
. Mogelijkheid tot aankoop van extra beelden
. Charmant harmonicaboekje 8x8
. Chocolaatjes én een verrassing voor de kleintjes
. Optioneel 5 kwalitatieve Fine Art Kerstkaarten
*Voor elke persoon komt er €10 bij
KERSTMINI ORANGERIE
€ 167 (incl. btw)
Za 10 en zo 11 oktober 2026 (locatie: Itegem)
.jpg)

KERSTMINI SERRE
10 en 11 oktober '26
Zet je hieronder op de wachtlijst en krijg als eerste de kans om een tijdslot te boeken!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
sfeervolle
h h hherinneringen


VEELGESTELDE
VRAGEN
Wanneer kunnen we de foto’s verwachten?
Al jullie foto’s worden door mij zorgvuldig uitgekozen en afgewerkt, waardoor het soms wat langer kan duren, afhankelijk van de periode van de shoot. Ik streef naar een termijn van 2 à 3 weken. Het kan ook gebeuren dat de foto’s sneller klaar zijn.
Welke kledij dragen we best tijdens een shoot?
Geen stress! Na het boeken van een shoot krijgen jullie van mij kledingtips en advies. Niet zeker van jullie keuze? Stuur mij gerust een berichtje dan kijk ik graag met jullie mee.
Wat bij slecht weer?
In de serre blijft het gelukkig droog. Bij regenweer of hevige wind op 19 oktober (Kesselse Heide) stellen we de minishoot liever uit. Samen met jullie zoek ik een andere datum.
Hoe wordt de betaling geregeld?
Als voorschot betaal je €50, je tijdsslot is pas definitief geboekt na betaling van het voorschot. Na de shoot ontvang je de restfactuur.
Kunnen we extra foto's of fotoproducten bestellen?
Dat kan! Ik werk samen met een professionele leverancier voor foto's en fotoproducten. Vraag gerust achter de mogelijkheden.
Wil jij dit jaar écht uitpakken met jouw kerstkaartjes?
Geen standaard kerstkaart waar niemand écht blij van wordt,
maar wél eentje die blijft hangen?
Claim dan jouw tijdslot en 't komt in de sjakos!
llieve
wooorororrorden
Vorig jaar voor de tweede keer onze kerstfoto’s laten maken bij Eva. Eva zorgt voor een super ontspannen sfeer tijdens de shoot. Ze gaf onze kinderen (3 en 2 jaar) speelse opdrachten waardoor ze dachten dat ze gewoon aan het spelen waren. Ondertussen maakt Eva de mooiste foto’s. Echt een aanrader voor de mooiste spontane foto’s!
Jolien
Eva is echt een toppertje! Ze werkt op een leuke en efficiente manier. Mijn dochtertje voelde haar direct op haar gemak bij Eva. De foto’s zijn super mooi en krijgt voldoende informatie over hoe en wat!
Eva is echt een aanrader!!!
Amber
Heel leuke foto’s in de plaats gekregen. Onze zoon staat meestal te geposeerd op te foto’s en nu waren het allemaal leuke, spontane foto’s. Echt een aanrader!
Stephanie
Het was een geweldige ervaring met: een sympathieke fotografe, kinderen die zich niet verveelden tijdens de shoot, kinderen die iedere keer spontaan op de foto staan en lachen als de beste, een man die ook fan wordt van fotoshoots, een moederhart die een sprongetje maakt bij het zien van het resultaat. Dankjewel Eva!
Sofie

























